معمولا استارتاپ ها نیاز دارند خیلی سریع و بهینه و با کمترین هزینه بازاریابی رشد کنند.
در حالیکه هیچ راهحل سریعی برای جذب مشتری وجود ندارد.
کتاب الکترونیک «How early-stage startups can get users» بیش از ۴۰ روش عالی برای دستیابی استارتاپ ها به مشتری بیشتر را جمعآوری کرده است.
ما این کتاب را ترجمه کردیم و سعی کردیم مثالهای بومی را جایگزین مثالهای کتاب کنیم تا مفهوم را شفافتر منتقل کنیم.
همچنین بخشهایی از آن را برای کاربردیتر شدن حذف کردیم.
بخشهایی که راجعبه فیسبوک، کوئرا و ردیت هستند؛
پلتفرمهایی که در ایران به دلایل مختلفی استفاده نمیشود، پس صحبت درباره آنها نمیتواند در عمل کاربردی داشته باشد.
حاصل کار شد ۳۵ تاکتیک برای دستیابی شما به مشتریان بیشتر.
هر یک از این تاکتیکها را مطالعه و بررسی کنید و سپس در ارتباط با مشتریانتان پیادهسازی کنید و ببینید کدام یک جواب میدهند.
آنچه در این کتاب میخوانید:
● استفاده بهینه از کانالهای شبکههای اجتماعی و ایمیل
● راه و روشهای داستانسرایی
● روشها و کانالهای رساندن محتوا به دست مخاطبان
● جذب سرنخ با انتشار محتوای رایگان
● استفاده از راههای جدید بازاریابی