گفتگوی آنلاین با واحد پشتیبانی ?

از روزی که نیوزهاب شروع به کار کرد، اولین اولویتش ارایه خدمات بی‌نظیر به مشترکان عزیز ? بوده و در این راستا چه چیزی مهم‌تر از یک پشتیبانی خوب. در این راستا همیشه تلاش کردیم تا با استفاده از فناوری، روند پشتیبانی را برای مشترکان و کارشناسان بهتر و سریع‌تر کنیم و امروز با ارایه “گفتگوی آنلاین” گام بزرگی در جهت هر چه بهتر شدن آن برداشتیم.

گفتگوی آنلاین از داخل پنل به شما کمک می‌کند تا نکات و مسایل خود را همان لحظه که در حال کار با نیوزهاب هستید بدون ترک پنل با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارید و سریعا پیگیری و حل و فصل شود.

در حال حاضر در ساعت اداری، بلادرنگ ? به درخواست شما پاسخ داده می‌شود و اگر در خارج از ساعت اداری پیام ارسال کنید، در اولین ساعت شروع کار، درخواست شما پیگیری خواهد شد.

برای انتخاب یک سیستم گفتگوی آنلاین چندین ماه تحقیق و بررسی انجام دادیم و سرویسی که هم اکنون به شما ارایه شده است، پیشرفته‌ترین نمونه موجود در جهان است که امید داریم با استفاده از آن بتوانیم در هر چه راحت‌تر کردن کار شما قدم برداریم.

راه‌های ارتباطی قبلی که با پشتیبانی در تماس بودید همچنان بر قرار است ولی پیشنهاد می‌‎کنیم تا جای ممکن از گفتگوی آنلاین استفاده کنید تا نتایج بهتری ایجاد شود.

همانند گذشته مشتاقانه در انتظار شنیدن بازخوردهای شما هستیم.