بررسی نظرسنجی نیوزهاب ?

کاربران عزیز نیوزهاب
همان‌طور که می‌دانید نیوزهاب امسال هم، مانند هر سال اقدام به نظرسنجی از مشترکان خود کرد.
این نظرسنجی در قالب 12 پرسش طراحی و میزان رضایت مشترکان از خدمات نیوزهاب و پویارسانه در بخش‌های مختلف بررسی شد.

91% از مشترکان نیوزهاب، ما را در این نظرسنجی همراهی کردند و وقت‌شان را به نیوزهاب اختصاص دادند که از این دوستان صمیمانه سپاسگزاریم. ?

از نکات حائز اهمیت نظرسنجی می‌توان به درصد بالای رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی اشاره کرد. کمترین میزان رضایت هم مربوط به اطلاع‌رسانی از خدمات نیوزهاب بوده است.

جالب است بدانید که برخی از پیشنهادات مشترکان در نیوزهاب وجود داشته، اما به دلیل ضعف اطلاع‌رسانی از سوی ما، به درستی منعکس نشده بود. ما با اطلاع‌رسانی صحیح موارد ذکر شده، به مشترکان عزیز مژده می‌دهیم که در راستای بهبود اطلاع‌رسانی، روش‌های جدید و کارآمدی را به زودی پیاده‌سازی می‌کنیم.

یکی از بیشترین درخواست‌ها و پیشنهادات ذکر شده از سوی شما در خصوص پایش شبکه‌های اجتماعی و ارائه اپلیکیشن بود. ما به صورت رسمی پایش شبکه‌های اجتماعی (توییتر و اینستاگرام) و پیام‌رسان تلگرام را از پائیز 96 آغاز کرده‌ایم و در نمایشگاه مطبوعات نیز این سرویس به مراجعه‌کنندگان معرفی و ارائه شد.

لازم به ذکر است در تابستان 97، سرویس پایش شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان تلگرام در پنل نیوزهاب ارائه می‌شود و این سرویس دارای اپلیکیشن اختصاصی خواهد بود.

ما امیدواریم تا با استفاده از نظرات و پیشنهادات شما، سرویسی به‌روز و قدرتمند را ارائه نماییم و در سایه تجربه مشترک، با هم و در کنار هم به موفقیت‌های بیشتر دست یابیم.?

نیوزهاب، مشتاقانه در انتظار شنیدن نظرات شما است.?