برای بسیاری از سازمانها و شرکتها، مدیریت اخبار، آگاهی از گسترهی نشر و بازخوردهای آن به عنوان موردی قابل اهمیت مطرح میشود.
با این رویکرد و با شناسایی نیاز کاربران، نیوزهاب تحلیل محتوا را بهعنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار ارائه کرده است.
استفاده از تحلیل محتوا به شما توصیه میشود، چرا که:
- میتوانید با تعیین و اختصاص شاخصهای متعدد (گروه خبری، موضوع خبری، خبرساز، جهتگیری محتوا، قالب محتوا و منبع اصلی خبر) اخبار را فیلتر کرده و میزان فراوانی و تاثیرگذاری هر یک را به صورت مجزا و یا با هم بررسی نمایید.
- تحلیل محتوا، گزارشات آماری بولتنها را به شاخصهای کمّی تبدیل کرده و آنها را در قالب نمودارها و جداول متنوع نمایش میدهد.
- میتوانید از طریق نتایج به دست آمده از تحلیل محتوا، رسانههای تاثیرگذار بر فعالیتتان را بشناسید و با آنها تعاملی سازنده برقرار نمایید.
- میتوانید تسلط بیشتری بر محتوای انتشار یافته در حوزه کسب و کارتان داشته باشید.
برای آشنایی بیشتر میتوانید راهنمای تحلیل محتوا را مطالعه کنید.
ما همیشه از نظرات و بازخوردهای شما استقبال میکنیم.