کتاب الکترونیک راهنمای جامع رصد و پایش شبکه های اجتماعی

هر روز بیش از 2 میلیون محتوا در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود که اغلب آن‌ها مربوط به تجربه‌ی مشتریان از خدمات و محصولات سازمان‌هاست. اطلاع از خبرها و محتواهای مربوط به سازمان، برند و حوزه‌ی فعالیت باعث شده است که رصد و پایش شبکه های اجتماعی به یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های کسب‌وکارها در سال‌های اخیر تبدیل شود.

کتاب الکترونیک «راهنمای جامع رصد و پایش شبکه های اجتماعی» با توضیحات ملموس و بیان نکات کاربردی، می‌تواند دستورالعمل مناسبی برای شروع فرایند رصد شبکه های اجتماعی باشد. این کتاب شامل مطالب زیر است:

  • تعریف ساده رصد و پایش
  • چرا رصد شبکه های اجتماعی برای برندها ضروری است؟
  • دستورالعمل 5 مرحله‌ای رصد شبکه های اجتماعی