به تازگی، نیوزباکس با یک آپدیت جدید به قابلیت تحلیل احساس محتوا مجهز شده است. این ویژگی که قدرت گرفته از ChatGPT است، به کسبوکارها، برندها، سازمانها و تیم روابط عمومی آنها کمک میکند تا احساسات مثبت، منفی و خنثی موجود در محتوای تولیدی را با دقت زیادی تشخیص بدهند.
شش سالگی نیوزباکس با هدیهای از جنس هوش مصنوعی
با افتخار شش سال در کنار شما بودهایم تا با شنیدن شبکههای اجتماعی، گامی در مسیر رشد و پیشرفت شما برداریم.
شش سالی که با فراز و نشیبهای زیادی همراه بود تا نیوزباکس به ابزاری تبدیل شود که بیش از ۲۰۰ سازمان و برند روزانه از آن استفاده میکنند.
نقش تحلیل احساسات در روابط عمومی
آیا تا به حال از خود پرسیدهاید که مشتریانتان واقعا چه احساسی نسبت به برند شما دارند؟ اگر برند، مشتری یا سازمان شما در بین عموم مردم شناخته شده است، هر فردی میتواند نظر خود را درباره محصولات و خدمات شما، به اشتراک بگذارد. این حجم عظیم دادههای متنی، فرصتی بینظیر برای درک عمیقتر افکار و احساسات مشتریان ایجاد میکند. اما چگونه میتوان از میان این دادههای گسترده، اطلاعات مفید و ارزشمندی استخراج کرد؟ پاسخ این پرسش در تحلیل احساسات نهفته است
بررسی استراتژیهای خلاقانه در کمپین های روابط عمومی
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چگونه یک برند کوچک میتواند با یک کمپین خلاقانه، توجه میلیونها نفر را به خود جلب کند؟ یا اینکه چگونه یک رویداد ساده میتواند به یک گفتگوی جهانی تبدیل شود؟ پاسخ این سوالها و بسیاری پرسشهای دیگر در دل کمپینهای موفق روابط عمومی نهفته است.
چگونه روابط عمومی B2B میتواند به رشد کسبوکار شما کمک کند؟
روابط عمومی B2B، مانند یک پل محکم، بین کسبوکار شما و مشتریان بالقوهتان عمل میکند. این پل نه تنها به شما کمک میکند تا محصول یا خدمت خود را به بهترین شکل معرفی کنید، بلکه به شما امکان میدهد تا با مشتریان ارتباط عمیقتری برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کنید.
دوازده KPI حیاتی که روابط عمومیها نباید نادیده بگیرند
فرض کنید شما مدیر روابط عمومی یک شرکت تولیدی بزرگ هستید و اخیرا یک کمپین تبلیغاتی گسترده راهاندازی کردهاید. هدف شما از این کمپین افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید است. اما پس از پایان کمپین، سوالی که مطرح میشود این است: آیا کمپین شما موفق بوده است؟ چگونه میتوان این موفقیت را اندازهگیری کرد؟ اینجاست که شاخصهای کلیدی عملکرد KPI وارد میشوند.
اینفلوئنسر مارکتینگ کلید موفقیت در دنیای امروز (بخش 2)
در بخش قبلی، به طور مفصل به مفهوم اینفلوئنسر مارکتینگ و مزایای بینظیر آن برای کسبوکارها پرداختیم. دیدیم که چگونه اینفلوئنسرها با نفوذ خود بر مخاطبان، میتوانند برندها را به اوج موفقیت برسانند و متوجه شدیم که اینفلوئنسر مارکتینگ یک ابزار قدرتمند برای رشد کسبوکارهاست.
اینفلوئنسر مارکتینگ کلید موفقیت در دنیای امروز (بخش اول)
این راهنمای جامع، نقشه راهی برای ورود قدرتمند شما به دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ است. با همراهی ما، قدم به قدم با تمامی مراحل این استراتژی آشنا میشوید و یاد میگیرید که چگونه با انتخاب اینفلوئنسر مناسب، پیام برندتان را به گوش مخاطبان هدف برسانید و فروشتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال 2024
در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی پیشبینی میشود، میپردازیم. با تکیه بر تحولات فناوری، تغییر در الگوهای مصرفی و نیازهای متغیر مخاطبان، ما به دنبال راهکارهایی هستیم که کسبوکارها کمک کنند تا روابط عمومی خود را بهبود ببخشند و با استراتژیهای نوین راجع به ارتباطات خود همسو باشند.
فراگیر شدن شبکههای اجتماعی: تحول در روابط عمومی
با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه شبکههای اجتماعی به یک ابزار قدرتمند برای تغییر و ارتقای روابط عمومی تبدیل شدهاند.