7 نمونه واقعی از مدیریت بحران در روابط عمومی

در بسیاری از موارد، یک رویداد ناگهانی، از نقص فنی در محصول گرفته تا اتهامات اخلاقی یا اشتباهات ارتباطی، می‌تواند تمام دستاوردهای یک برند را در مدت‌زمانی کوتاه زیر سوال ببرد. در چنین شرایطی، چیزی که تفاوت بین فروپاشی و بازسازی اعتبار را رقم می‌زند، مدیریت بحران و به‌ویژه نقش حیاتی روابط عمومی است.

7 تکنیک روابط عمومی برای افزایش اعتماد در سال 2025

در دنیای امروز که سرعت انتشار اطلاعات سرسام‌آور شده و هر کنش برندها زیر ذره‌بین افکار عمومی قرار دارد، یک پرسش کلیدی مطرح می‌شود: اگر برندی دچار بحران شود، تا چه اندازه می‌تواند اعتماد از دست‌رفته را بازگرداند؟ و نقش روابط عمومی در این مسیر چیست؟

5 راه برای افزایش سهم صدا

سهم صدا نشان‌دهنده میزان دیده و شنیده شدن یک برند در مقایسه با رقبا است. هرچه این سهم بیشتر باشد، جایگاه برند در بازار قوی‌تر خواهد بود. اما چگونه می‌توان سهم صدا را اندازه‌گیری کرد و مهم‌تر از آن، چگونه می‌توان آن را افزایش داد؟ در این مقاله، به بررسی این موضوع پرداخته و راهکارهای عملی برای بهبود سهم صدا در سال 2025 ارائه خواهیم داد.

5 قدم برای ترمیم سریع شهرت آنلاین

تا به حال این شرایط را تصور کرده‌اید: یک مشتری ناراضی تصمیم می‌گیرد تجربه منفی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد یا شایعه‌ای نادرست درباره شما یا کسب‌وکارتان منتشر شود. در عرض چند ساعت، همه چیز دست به دست هم می‌دهد و ناگهان نام شما در میان بحث‌ها و […]

4 پرسش مهم درباره هوش بازار و اهمیت آن در بازاریابی

تصور کنید صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و هر روز تلاش می‌کنید محصولات بیشتری بفروشید، اما به نظر می‌رسد که مشتریان همچنان به سراغ رقبا می‌روند. چرا؟ شاید رقیبان شما دقیقا می‌دانند مشتریانشان چه می‌خواهند و چه چیزی باید به آن‌ها ارائه دهند. اما چطور؟ جواب این سوال در هوش بازار نهفته است.

پایش رسانه‌ای چیست؟ 5 نکته کلیدی برای شروع حرفه‌ای

در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که پایش رسانه‌ای‌ چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می‌توانید از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. با ما همراه باشید تا قدم‌به‌قدم با این ابزار قدرتمند آشنا شوید.

تحلیل احساسات با قدرت ChatGPT: ویژگی جدید نیوزباکس

به تازگی، نیوزباکس با یک آپدیت جدید به قابلیت تحلیل احساس محتوا مجهز شده است. این ویژگی که قدرت گرفته از ChatGPT است، به کسب‌وکارها، برندها، سازمان‌ها و تیم‌ روابط عمومی آن‌ها کمک می‌کند تا احساسات مثبت، منفی و خنثی موجود در محتوای تولیدی را با دقت زیادی تشخیص بدهند.

شش سالگی نیوزباکس با هدیه‌ای از جنس هوش مصنوعی

با افتخار شش سال در کنار شما بوده‌ایم تا با شنیدن شبکه‌های اجتماعی، گامی در مسیر رشد و پیشرفت شما برداریم.
شش سالی که با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود تا نیوزباکس به ابزاری تبدیل شود که بیش از ۲۰۰ سازمان و برند روزانه از آن استفاده می‌کنند.

نقش تحلیل احساسات در روابط عمومی

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که مشتریان‌تان واقعا چه احساسی نسبت به برند شما دارند؟ اگر برند، مشتری یا سازمان شما در بین عموم مردم شناخته شده است، هر فردی می‌تواند نظر خود را درباره محصولات و خدمات شما، به اشتراک بگذارد. این حجم عظیم داده‌های متنی، فرصتی بی‌نظیر برای درک عمیق‌تر افکار و احساسات مشتریان ایجاد می‌کند. اما چگونه می‌توان از میان این داده‌های گسترده، اطلاعات مفید و ارزشمندی استخراج کرد؟ پاسخ این پرسش در تحلیل احساسات نهفته است