بهبود گزارش‌های آماری نیوزباکس

با ویژگی‌های جدید نیوزباکس گزارش‌هایی متناسب با سلیقه و نیازتان دریافت کنید: برای بسیاری از شما کاربران نیوزباکس مهم است که گزارش‌هایی بر طبق نیازتان دریافت کنید، با عنوان و تاریخ دلخواه‌تان و یا با چیدمانی که بر اساس حوزه‌های پایش و زمان انتشار محتواها، مرتب کرده‌اید. به همین خاطر […]

مدیریت شهرت در فضای مجازی

به آخرین باری که برای صرف شام به رستوران رفتید فکر کنید؛ چرا آن رستوران را انتخاب کردید؟ یا آخرین کالایی که برای خانه یا محل کار خریدید؛ چرا از میان برندهای مختلف، آن برند را انتخاب کردید؟ امروزه جستجوی نظر مشتریان درباره‌ی کیفیت یک کالا یا خدمات در فضای مجازی، […]

هشتگ چیست و چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

علامت # در زبان انگلیسی Number Sign  نامیده می‌شود و مخصوصا در بین آمریکایی‌ها به‌عنوان جایگزین واژه‌ی «عدد» به کار می‌رود. مثلا نفر اول را با ۱# نشان می‌دهند و می‌خوانند: Number One. پس از اینکه این علامت به صفحه کلید تلفن‌ها اضافه شد، کسانی که خارج از آمریکا بودند، آن را با عنوان Hash  به کار می‌بردند و به کلیدی […]

با گزارش و ابر هشتگ، داغ‌ترین موضوعات مربوط به برندتان را بشناسید

برای خیلی از برندها و کسب‌وکارها مهم است که از اطلاعات مهمی مانند پیش‌بینی رفتار کاربران در فضای مجازی، اخبار داغ مربوط به حوزه فعالیت و عملکرد رقبا باخبر شوند. نیوزباکس در به‌روزرسانی اخیر، «گزارش هشتگ» را به گزارش‌های خود اضافه کرده است که به شما هشتگ‌های پراستفاده در اینباکس […]

۴ راه افزایش وفاداری مشتریان در شبکه های اجتماعی

معمولا کسب‌وکارها به شبکه های اجتماعی، به‌عنوان مکانی برای انتشار تبلیغات نگاه می‌کنند و توییتر، اینستاگرام، آپارات و یوتیوب را کانال‌هایی می‌دانند که باید محتواهای مربوط به برندشان را منتشر کنند؛ اما در طرف مقابل مشتریان، شبکه های اجتماعی را به‌عنوان چیزی که واقعا هست، می‌شناسند: «محلی برای ارتباط و گفتگوی دوطرفه». آمار […]

معرفی ۱۰ ابزار شنیدن شبکه های اجتماعی

تصور کنید که شما صاحب یک کافی‌شاپ هستید. یک‌روز درحالی‌که پشت پیشخوان، مشغول درست کردن قهوه هستید، صدای دوتا مشتری را می‌شنوید که دارند درباره‌ی انتخاب چیزی برای خوردن، صحبت می‌کنند: – من شیرینی‌های اینجا رو خیلی دوست دارم، مخصوصا پای‌سیبش رو.– آره، پای‌سیبش عالیه، اما من کلوچه‌هاش رو دوست […]

۵ ترفند کلیدی برای ساختن تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

حجم محتواهایی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنیم، آنقدر بالاست که به‌سختی می‌توانیم محتوای مورد نیازمان را پیدا کنیم. فردی که بدون دقت در حال مرور صفحه اینستاگرام خود است، احتمالا درصد بیشتر محتواها را نمی‌بیند و فقط روی محتواهایی توقف می‌کند که توجهش را جلب کنند. وقتی درباره‌ی اثربخشی […]

۹ آمار مهم درباره اهمیت پایش شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰

اخیرا سایت hubspot.com آمارهایی را تحت عنوان لیست نهایی آمار بازاریابی برای سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است. اگر شما هم به دنبال آخرین آمار و روند بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد می‌کنم همراه ما باشید. آمار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چه پیامی برای ما دارد؟ هم‌اکنون حدود ۳ میلیارد نفر در سراسر […]

۸ کلیدواژه‌ای که در پایش شبکه‌های اجتماعی باید مورد بررسی قرار دهید

معمولا پایش شبکه های اجتماعی با اهداف متنوعی صورت می‌گیرد. خیلی‌ از صاحبان کسب و کارها و مدیران مارکتینگ و برندینگ، برای رصد برند خود و پیگیری رقبایشان از ابزار پایش شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بسیاری، برای شناسایی کلمات کلیدی‌ای که مشتریان بالقوه جستجو می‌کنند و به منظور یافتن سرنخ فروش، از […]