معمولا کسبوکارها به شبکه های اجتماعی، بهعنوان مکانی برای انتشار تبلیغات نگاه میکنند و توییتر، اینستاگرام، آپارات و یوتیوب را کانالهایی میدانند که باید محتواهای مربوط به برندشان را منتشر کنند؛ اما در طرف مقابل مشتریان، شبکه های اجتماعی را بهعنوان چیزی که واقعا هست، میشناسند: «محلی برای ارتباط و گفتگوی دوطرفه». آمار […]
معرفی ۱۰ ابزار شنیدن شبکه های اجتماعی
تصور کنید که شما صاحب یک کافیشاپ هستید. یکروز درحالیکه پشت پیشخوان، مشغول درست کردن قهوه هستید، صدای دوتا مشتری را میشنوید که دارند دربارهی انتخاب چیزی برای خوردن، صحبت میکنند: – من شیرینیهای اینجا رو خیلی دوست دارم، مخصوصا پایسیبش رو.– آره، پایسیبش عالیه، اما من کلوچههاش رو دوست […]
۵ ترفند کلیدی برای ساختن تبلیغات در شبکههای اجتماعی
حجم محتواهایی که این روزها در شبکههای اجتماعی دریافت میکنیم، آنقدر بالاست که بهسختی میتوانیم محتوای مورد نیازمان را پیدا کنیم. فردی که بدون دقت در حال مرور صفحه اینستاگرام خود است، احتمالا درصد بیشتر محتواها را نمیبیند و فقط روی محتواهایی توقف میکند که توجهش را جلب کنند. وقتی دربارهی اثربخشی […]
۹ آمار مهم درباره اهمیت پایش شبکههای اجتماعی در سال ۲۰۲۰
اخیرا سایت hubspot.com آمارهایی را تحت عنوان لیست نهایی آمار بازاریابی برای سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است. اگر شما هم به دنبال آخرین آمار و روند بازاریابی در شبکههای اجتماعی هستید، پیشنهاد میکنم همراه ما باشید. آمار بازاریابی شبکههای اجتماعی چه پیامی برای ما دارد؟ هماکنون حدود ۳ میلیارد نفر در سراسر […]
۸ کلیدواژهای که در پایش شبکههای اجتماعی باید مورد بررسی قرار دهید
معمولا پایش شبکه های اجتماعی با اهداف متنوعی صورت میگیرد. خیلی از صاحبان کسب و کارها و مدیران مارکتینگ و برندینگ، برای رصد برند خود و پیگیری رقبایشان از ابزار پایش شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. بسیاری، برای شناسایی کلمات کلیدیای که مشتریان بالقوه جستجو میکنند و به منظور یافتن سرنخ فروش، از […]
ویژگی جدید نیوزباکس، عدم نمایش محتوای تکراری
با ویژگی جدید نیوزباکس، سریعتر شبکههای اجتماعی را پایش کنید شاید برای شما هم پیش آمده که هنگام کار با پنل نیوزباکس، از مشاهده محتواهای ریتوییت شده یا تکرار یک پست بازنشر شده در کانالهای تلگرامی، خسته و کلافه شده باشید. گاهی یک خبر یا توییت، آنقدر بازنشر میشود که […]
۴ روش ساده برای پاسخگویی به مشتریان راضی با پایش شبکههای اجتماعی
با ظهور شبکه های اجتماعی و تغییر روزافزون الگوهای ارتباطی، روش کارآمدتر و آسانتری برای ارتباط با مشتریان پدید آمد تا آنها راحتتر از قبل نظرات خود را درباره محصول یا خدمت ارائه شده در شبکه های اجتماعی عنوان کنند. با همهگیر شدن شبکههای اجتماعی، مفهوم جدیدی با عنوان شنیدن […]
چگونه در شبکه اجتماعی واکنشی مثبت نسبت به کسب و کارتان بهوجود بیاورید
تصور کنید که یکی از مشتریها، فیدبک منفی درباره محصولتان در توییتر نوشته است و شما اسکرینشات آن را در اینستاگرام توسط کاربر دیگری میبینید! حال چه واکنشی نشان خواهید داد؟ آیا آن را نادیده می گیرید؟ به نظرتان به موقع متوجه شدید!؟ باید بدانید در چنین مواقعی، به عنوان یک برند باید استراتژی خاص خود را داشته باشید. شبکههای […]
۹ راهکار قدرتمند برای رشد کسب و کارتان با استفاده از شنیدن شبکههای اجتماعی
در حال جمعآوری محتوای شبکههای اجتماعی مربوط به برند و محصول و همچنین رقبا و سایر موضوعات مرتبط با کسب و کارتان هستید؛ فرض کنیم که هر روز این اطلاعات را جمع میکنید، حال قدم بعدی چیست؟ با این اطلاعات و آمار چه میتوان کرد؟خب گزینههای زیادی برای استفاده از این اطلاعات […]
تولد 11 سالگی نیوزهاب و روز ارتباطات و روابط عمومی مبارک ?
در اوایل سال 88 بود که متوجه شدیم با حجم زیادی از اطلاعات روبروییم که به صورت لحظهای در رسانههای کاغذی وآنلاین در حال انتشارند، اما خیلی از ارگانها و شرکتها به موقع متوجه آنها نمیشوند! همان موقع بود که جرقه ایجاد محصولی خلاقانه برای پایش این اطلاعات در ذهنمان […]