در اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه همکاری با اینفلوئنسرهای با مخاطبان چند صد هزار نفری، راهحل مناسب نیست. به این نکته توجه کنید که با بالا رفتن تعداد دنبالکنندگان، نرخ تاثیرگذاری آنها کاهش مییابد.
بستههای عضویت نیوزباکس فعال شد
فرایند فعالسازی یا تمدید حساب کاربری در اغلب ابزارهای رصد و پایش شبکههای اجتماعی ایرانی، معمولا توسط تیمهای پشتیبانی انجام میشود و مشتریان برای فعال کردن یا تمدید حساب خود باید با تماس تلفنی خدمات خود را درخواست کنند. در نیوزباکس هم پیش از این، فعالسازی یا تمدید حساب کاربری، […]
بهبود گزارشهای آماری نیوزباکس
با ویژگیهای جدید نیوزباکس گزارشهایی متناسب با سلیقه و نیازتان دریافت کنید: برای بسیاری از شما کاربران نیوزباکس مهم است که گزارشهایی بر طبق نیازتان دریافت کنید، با عنوان و تاریخ دلخواهتان و یا با چیدمانی که بر اساس حوزههای پایش و زمان انتشار محتواها، مرتب کردهاید. به همین خاطر […]
مدیریت شهرت در فضای مجازی
به آخرین باری که برای صرف شام به رستوران رفتید فکر کنید؛ چرا آن رستوران را انتخاب کردید؟ یا آخرین کالایی که برای خانه یا محل کار خریدید؛ چرا از میان برندهای مختلف، آن برند را انتخاب کردید؟ امروزه جستجوی نظر مشتریان دربارهی کیفیت یک کالا یا خدمات در فضای مجازی، […]
این همراهی 2 ساله شد
7 مهر ماه 97 اولین پنل کاربری نیوزباکس ساخته شد و تا امروز بیش از 1300 کاربر در نیوزباکس ثبتنام کردهاند و توانستهاند با کمک آن صدای مشتریان خود را بهتر بشنوند.
هشتگ چیست و چه اطلاعاتی به ما میدهد؟
علامت # در زبان انگلیسی Number Sign نامیده میشود و مخصوصا در بین آمریکاییها بهعنوان جایگزین واژهی «عدد» به کار میرود. مثلا نفر اول را با ۱# نشان میدهند و میخوانند: Number One. پس از اینکه این علامت به صفحه کلید تلفنها اضافه شد، کسانی که خارج از آمریکا بودند، آن را با عنوان Hash به کار میبردند و به کلیدی […]
با گزارش و ابر هشتگ، داغترین موضوعات مربوط به برندتان را بشناسید
برای خیلی از برندها و کسبوکارها مهم است که از اطلاعات مهمی مانند پیشبینی رفتار کاربران در فضای مجازی، اخبار داغ مربوط به حوزه فعالیت و عملکرد رقبا باخبر شوند. نیوزباکس در بهروزرسانی اخیر، «گزارش هشتگ» را به گزارشهای خود اضافه کرده است که به شما هشتگهای پراستفاده در اینباکس […]
۴ راه افزایش وفاداری مشتریان در شبکه های اجتماعی
معمولا کسبوکارها به شبکه های اجتماعی، بهعنوان مکانی برای انتشار تبلیغات نگاه میکنند و توییتر، اینستاگرام، آپارات و یوتیوب را کانالهایی میدانند که باید محتواهای مربوط به برندشان را منتشر کنند؛ اما در طرف مقابل مشتریان، شبکه های اجتماعی را بهعنوان چیزی که واقعا هست، میشناسند: «محلی برای ارتباط و گفتگوی دوطرفه». آمار […]
معرفی ۱۰ ابزار شنیدن شبکه های اجتماعی
تصور کنید که شما صاحب یک کافیشاپ هستید. یکروز درحالیکه پشت پیشخوان، مشغول درست کردن قهوه هستید، صدای دوتا مشتری را میشنوید که دارند دربارهی انتخاب چیزی برای خوردن، صحبت میکنند: – من شیرینیهای اینجا رو خیلی دوست دارم، مخصوصا پایسیبش رو.– آره، پایسیبش عالیه، اما من کلوچههاش رو دوست […]
۵ ترفند کلیدی برای ساختن تبلیغات در شبکههای اجتماعی
حجم محتواهایی که این روزها در شبکههای اجتماعی دریافت میکنیم، آنقدر بالاست که بهسختی میتوانیم محتوای مورد نیازمان را پیدا کنیم. فردی که بدون دقت در حال مرور صفحه اینستاگرام خود است، احتمالا درصد بیشتر محتواها را نمیبیند و فقط روی محتواهایی توقف میکند که توجهش را جلب کنند. وقتی دربارهی اثربخشی […]