فرض کنید قرار است یک گوشی همراه بخرید و اطلاعات زیادی از گوشیهای همراه و امکانات آنها ندارید. سردرگم هستید و از اینکه برندها صرفا بر روی ویژگیهای محصول خود تمرکز میکنند کلافه شدهاید. ترجیح میدهید اطلاعات جامع و قابل اعتمادی از گوشیهای همراه داشته باشید تا بتوانید محصولی را انتخاب کنید که نیاز شما را به درستی برآورده کند. برای همین یا به سراغ اطرافیان خود میروید و از آنها برای به دست آوردن این اطلاعات کمک میگیرید و یا با سرچ کردن در اینترنت و خواندن مقالات مختلف دانش خود را بالا میبرید. اینجاست که روزنامهنگاری برند میتواند کلید جذب شما به عنوان یک مشتری باشد.
چگونه یک استراتژی روابط عمومی خوب داشته باشیم؟
مطمئنا شما هم به این فکر کردهاید که روابط عمومی شرکتها، سازمانها و افراد موفق ارتباطات خود را چگونه مدیریت کردهاند که همیشه در مرکز توجه مخاطبان قرار دارند؟ یا چرا همهی برندها و شرکتها نمیتوانند به این شهرت و اعتبار برسند؟ در دنیای پر از رقابت امروز، چگونه میتوان متمایز از سایرین باشیم و جا پای برندهای معروف بگذاریم؟ یک روابط عمومی حرفهای یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و موفقیت برند است. و یک استراتژی روابط عمومی خوب سریعترین راه برای رسیدن به شهرت برند است
تفاوت روابط عمومی و بازاریابی
تا به حال به این فکر کردهاید که روابط عمومی و بازاریابی چه فرقی با هم دارند و چرا به هر دوی آنها توجه میشود؟ اگر این سوال برایتان پیش آمده باشد احتمالا این موارد هم از ذهن شما عبور کرده که روابط عمومی چگونه به بازاریابی کمک میکند؟ آیا […]
هوش مصنوعی برای افزایش نرخ بازگشت سرمایه
این روزها که بحث هوش مصنوعی داغ است، روزانه صدها ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته میشود. حالا دیگر نبود ابزار چالش نیست، چالش این است که چطور ابزار موردنیاز خود را پیدا کنیم. در این مقاله 24 ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کردهایم که به درد دیجیتال […]
تدوین یک برنامه ارتباطی برای روابط عمومی
تصور کنید به کشوری برای اولینبار سفر کردهاید و قرار است خودتان را به جلسهای برسانید. دسترسی به تلفن همراه و نقشه هم ندارید. فکر میکنید بتوانید خودتان را به موقع سر جلسه برسانید؟ حق دارید اگر نتوانید. تصور چنین موقعیتی حتی میتواند ضربان قلب را نامنظم کند و هر […]
چگونه در شبکههای اجتماعی به واکنشهای منفی نظارت کنیم؟
چگونه به کامنتهای منفی در شبکههای اجتماعی پاسخ دهیم؟
برند اورنس یا آگاهی از برند
مردم ابتدا با برند شما آشنا میشوند و سپس محصولات یا خدمات شما را خریداری میکنند. اندازهگیری آگاهی از برند به شما نشان میدهد آیا شناخت برند شما در طول زمان افزایش مییابد یا نه و این روند افزایش آگاهی با چه شیبی جلو میرود. اگر میزان آگاهی از برند […]
9 گام برای ایجاد کمپین روابط عمومی تاثیرگذار
یک کمپین روابط عمومی، از نظر تئوری، اقدامات دنبالهدار فکرشده و برنامهریزیشده است که هدف خاصی را دنبال میکنند. مثل افزایش آگاهی یا شهرت. منظور از اقدامات برنامهریزیشده، راهاندازی تبلیغاتی مثل تبلیغات محیطی است. نتیجه مطلوب هر کمپین روابط عمومی این است که نام تجاری را در کانون توجه قرار […]
چرا به تصمیمهای اول سال پایبند نیستیم؟
یک نظرسنجی نشان میدهد که تقریباً 58٪ از جمعیت بریتانیا در سال 2023 اهدافی برای خود تعیین کردند که از این بین، بیش از یک چهارم آنها مربوط به افزایش درآمد، توسعه فردی و کاهش وزن بوده است. اما آیا آن اهداف محقق میشوند؟ بررسیهای اپلیکیشن Strava – که یک […]
ارزیابی شبکههای اجتماعی
«ارزیابی شبکههای اجتماعی» فرآیندی است که در آن اثربخشی استراتژی شبکههای اجتماعی شما، ارزیابی میشود. شما برای فعالیتهای خود یک استراتژی تدوین میکنید. سپس این استراتژی را در اختیار تیم دیجیتال مارکتینگ و مدیر شبکههای اجتماعی خود قرار میدهید تا آن را اجرا کند. اما کار به همینجا ختم نمیشود. […]