روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ دو واحدی هستند که اگر قدری در فعالیتهایشان ریز شوید، همپوشانیهای زیادی مشاهده خواهید کرد. هماهنگی و ترکیب این دو میتواند باعث استفاده بهینه از منابع شود و در نتیجه، درآمد برند را افزایش دهد. مثلا همانطور که احتمالا بدانید هدف روابط عمومی این است […]
بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی شامل تولید و توزیع محتوای ارزشمند و قانعکننده، جهت جذب و درگیر کردن مخاطب هدفی است که به طور دقیق تعریف و درک شده است و هدف آن تحریک مشتری به اقدامی سودآور است. بازاریابی محتوایی از همه کانالها (اعم از رسانههای چاپی و آنلاین) برای بیان داستان […]
راه و رسم ارتباط با مشتری
چگونه میتوانیم به مشتریان نشان دهیم، ما کسبوکاری هستیم که میشود روی آن حساب کرد. چگونه میتوانیم ثابت کنیم که استاندارهای آنها را در رعایت میکنیم و برای جلب اعتماد و اطمینان آنها آمادهایم؟ در ادامه 3 نکته بنیادی در ارتباط با مشتریان را بیان میکنیم: 1- واحد پشتیبانی مشتریان […]
تنظیم چیدمان محتوا در خروجی PDF
پیرو درخواست کاربران نیوزباکس مبنی بر تنظیم دلخواه چیدمان محتوا در خروجیهای اینباکس، این امکان به خروجی PDF اضافه شده است. پیش از این، تمامی گزارشها با یک چیدمان مشخص و یکپارچه آماده میشدند اما در بهروزرسانی جدید، کاربران میتوانند ترتیب چیدمان محتوا در خروجی PDF را خودشان تعیین کنند. […]
برنامه وفاداری مشتریان
ریشههای اولیه برنامه های وفاداری مشتری به اواخر قرن هجدهم برمیگردد. زمانی که خردهفروشان آمریکایی به مشتریانشان سکههای مسی میدادند تا با ارائه آن در خریدهای بعدی، تخفیف نصیبشان شود.
«کیوسک نشریات» ویژگی جدید نیوزباکس
داشبود نیوزباکس در بهروزرسانی جدید، تغییرات ظاهری کرده است. این تغییرات سعی دارد به کاربران کمک کند در همان نگاه اول، دید کلی از اوضاع به دست آورند. پس از ورود به داشبورد، ابتدا اطلاعاتی از حساب کاربری خود میبینید. کمی پایینتر، نام و جزییات اینباکسها به همراه تعداد خبرهای […]
آموزش تحقیق کلمات کلیدی
موتورهای جستوجو بر اساس «کلمات» محتوای سایتها و بلاگها را بررسی میکنند و اولویت را به مقالاتی میدهند که از کلمات و عبارات کاربران برای بیان مطالب خود استفاده کردهاند. هر چه این کلمات و عبارات پرجستوجو بیشتر استفاده شود، اینطور برداشت میکند که این مطلب به چیزی که کاربر جستوجو […]
فعال کردن بولتن خودکار در نیوزباکس
تهیه بولتن، پروسهای است که زمان زیادی میبرد، در حالیکه اغلب مراحلش تکراری است. اگر بتوانیم این مراحل تکراری را ذخیره کنیم و به سیستم فرمان دهیم که هر روز یا هر هفته، آن را تکرار کند، بدون دردسر، هر روز بولتن بهروز دریافت خواهیم کرد. این ایدهی طراحی «بولتن […]
تولد 13 سالگی نیوزهاب و روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد
ایمیل مارکتینگ چیست؟
ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال ایمیل با یک روند مشخص و خودکار، برای هدفی معین. ایمیل مارکتینگ با دریافت ایمیل مخاطب شروع میشود و با ارسال پیام از طریق این ایمیل، ادامه پیدا میکند. هدف کلی هر کسبوکار حفظ ارتباط با مخاطب و در نهایت تبدیل او به خریدار و مشتری […]