تهیه بولتن، پروسهای است که زمان زیادی میبرد، در حالیکه اغلب مراحلش تکراری است. اگر بتوانیم این مراحل تکراری را ذخیره کنیم و به سیستم فرمان دهیم که هر روز یا هر هفته، آن را تکرار کند، بدون دردسر، هر روز بولتن بهروز دریافت خواهیم کرد. این ایدهی طراحی «بولتن […]
تولد 13 سالگی نیوزهاب و روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد
ایمیل مارکتینگ چیست؟
ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال ایمیل با یک روند مشخص و خودکار، برای هدفی معین. ایمیل مارکتینگ با دریافت ایمیل مخاطب شروع میشود و با ارسال پیام از طریق این ایمیل، ادامه پیدا میکند. هدف کلی هر کسبوکار حفظ ارتباط با مخاطب و در نهایت تبدیل او به خریدار و مشتری […]
بازاریابی درونگرا چیست؟
به طور کلی تمامی روشهای بازاریابی به 2 دسته تقسیم میشوند: ● بازاریابی درونگرا که در این تکنیکها، مشتری و مخاطب خودشان به سراغ کسب و کار شما میآیند. ● بازاریابی برونگرا که در آن خود شما به سراغ مخاطبان میروید. مثلا اینکه شما به عنوان یک کارخانه ساخت شیرآلات، […]
کامنت مارکتینگ چیست؟
با توجه به جدید بودن این مفهوم، تعریفهای زیادی برایش وجود دارد اما به زبان ساده: کامنت مارکتینگ روشی از بازاریابی آنلاین است که در آن برای جذب مخاطب جدید، برای جلب اعتماد، ایجاد ارتباطات جدید، برای تاثیرگذاری روی نظر مخاطبان و…، اقدام به انتشار نظر در سایت و شبکههای […]
کتاب الکترونیک «۶ ستون برای برنده شدن در شبکههای اجتماعی»
کتاب «۶ ستون برای برنده شدن در شبکههای اجتماعی» 6 ستون به شما معرفی میکند که مانند یک فرمول شش مرحلهای برای موفقیت در ارائه خدمات حرفهای به مشتریان است: ستون 1: ثبات کلید حفظ و افزایش تعداد مخاطب، ثبات در تعامل با اوست. امروزه فقط 1٪ از ارائهدهندگان خدمات […]
API نیوزباکس
API یا Application Programming Interface به شما امکان میدهد دو برنامه را به هم متصل و دادهها و ویژگیهای یک برنامه را به سرویس دیگر منتقل کنید. API نیوزباکس ارائه شده است تا شما توسعهدهندگان بتوانید دادهها و ویژگیهای آن را با سرویس خود ادغام کنید. شما میتوانید API نیوزباکس […]
سوشیال سیگنال
در این مطلب به صورت خیلی ساده توضیح داده ایم که سوشال سیگنال چیست و چه فوایدی دارد.
بازاریابی دهان به دهان
در این مطلب به صورت خیلی ساده توضیح دادهایم که بازاریابی دهان به دهان چیست و چند تا از تکنیک های آن را نام بردهایم.
مدیریت شبکه های اجتماعی
مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟ به همراه معرفی سه ابزار