بازاریابی درونگرا چیست؟

به طور کلی تمامی روش‌های بازاریابی به 2 دسته تقسیم می‌شوند: ● بازاریابی درونگرا که در این تکنیک‌ها، مشتری و مخاطب خودشان به سراغ کسب و کار شما می‌آیند. ● بازاریابی برونگرا که در آن خود شما به سراغ مخاطبان می‌روید. مثلا اینکه شما به عنوان یک کارخانه ساخت شیرآلات، […]

کامنت مارکتینگ چیست؟

با توجه به جدید بودن این مفهوم، تعریف‌های زیادی برایش وجود دارد اما به زبان ساده: کامنت مارکتینگ روشی از بازاریابی آنلاین است که در آن برای جذب مخاطب جدید، برای جلب اعتماد، ایجاد ارتباطات جدید، برای تاثیرگذاری روی نظر مخاطبان و…، اقدام به انتشار نظر در سایت و شبکه‌های […]

کتاب الکترونیک «۶ ستون برای برنده شدن در شبکه‌های اجتماعی»

کتاب «۶ ستون برای برنده شدن در شبکه‌های اجتماعی» 6 ستون به شما معرفی می‌کند که مانند یک فرمول شش مرحله‌ای برای موفقیت در ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان است: ستون 1: ثبات کلید حفظ و افزایش تعداد مخاطب، ثبات در تعامل با اوست. امروزه فقط 1٪ از ارائه‌دهندگان خدمات […]

API نیوزباکس

API یا  Application Programming Interface به شما امکان می‌دهد دو برنامه را به هم متصل و داده‌ها و ویژگی‌های یک برنامه را به سرویس دیگر منتقل کنید. API نیوزباکس ارائه شده است تا شما توسعه‌دهندگان بتوانید داده‌ها و ویژگی‌های آن را با سرویس خود ادغام کنید. شما می‌توانید API نیوزباکس […]

تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی

به بررسی و ارزیابی ساختار شبکه‌ای از انسان‌ها که با خطوط ارتباطی به یکدیگر متصل هستند تحلیل شبکه‌های اجتماعی می‌گویند. منظور از خطوط ارتباطی، همان روش‌هایی است که به وسیله آن با هم ارتباط برقرار می‌کنند و در اینجا صرفا بر پلتفرم‌ها (اینستاگرام، توییتر، تلگرام و…) تمرکز داریم و راجع‌به […]