در این مقاله راجعبه این موضوع صحبت میکنیم که لیدجنریشن یا ایجاد لید (سرنخ) چیست و دارای چه مراحلی است.
تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
به بررسی و ارزیابی ساختار شبکهای از انسانها که با خطوط ارتباطی به یکدیگر متصل هستند تحلیل شبکههای اجتماعی میگویند. منظور از خطوط ارتباطی، همان روشهایی است که به وسیله آن با هم ارتباط برقرار میکنند و در اینجا صرفا بر پلتفرمها (اینستاگرام، توییتر، تلگرام و…) تمرکز داریم و راجعبه […]
کتاب ۳۵ راه سریع جذب مشتری برای استارتاپ ها
کتابی که راه های جذب مشتری را به استارتاپ ها آموزش میدهد.
9 قدم برای برگزاری رویداد آنلاین
1- شناخت مخاطب با شناخت مخاطبهایتان میتوانید رویدادتان را از کانالهای درست تبلیغ کنید و محتوای مرتبط و مناسبی ارائه بدهید. 2- دستوپا کردن تیم و اختصاص دادن بودجه برای پیشبرد درست کارها یک جلسه برگزار کنید و در آن، وظیفه هر فرد یا هر تیم را مشخص کنید. همچنین، […]
سوشال منشن چیست؟
سوشال منشن چیست و چه کاربردی دارد؟
5 پایه بازاریابی رسانههای اجتماعی
بازاریابی رسانههای اجتماعی یعنی استفاده از بستر رسانههای دیجیتال برای ارتباط با مخاطبان. با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری کسب کنید.
نیوزباکس سه ساله شد…
نیوزباکس ابزار شنیدن شبکه های اجتماعی، سه ساله شد
روز جهانی پادکست
به مناسبت روز جهانی پادکست، پادکست نیوزباکس را رونمایی میکنیم
۴ بخش مهمی که در تحلیل بازار باید ارزیابی کنیم
در این مقاله قسمتهای مهمی که در تحلیل بازار باید به آن بپردازیم را مرور خواهیم کرد.
مدیریت بحران روابط عمومی
در این مقاله درباره بحران و دلایل بروز آن صحبت کردهایم و در قالب راهنمای جامع مدیریت بحران روابط عمومی اقدامات لازم را تشریح کردهایم