به طور کلی تمامی روشهای بازاریابی به 2 دسته تقسیم میشوند: ● بازاریابی درونگرا که در این تکنیکها، مشتری و مخاطب خودشان به سراغ کسب و کار شما میآیند. ● بازاریابی برونگرا که در آن خود شما به سراغ مخاطبان میروید. مثلا اینکه شما به عنوان یک کارخانه ساخت شیرآلات، […]
کامنت مارکتینگ چیست؟
با توجه به جدید بودن این مفهوم، تعریفهای زیادی برایش وجود دارد اما به زبان ساده: کامنت مارکتینگ روشی از بازاریابی آنلاین است که در آن برای جذب مخاطب جدید، برای جلب اعتماد، ایجاد ارتباطات جدید، برای تاثیرگذاری روی نظر مخاطبان و…، اقدام به انتشار نظر در سایت و شبکههای […]
کتاب الکترونیک «۶ ستون برای برنده شدن در شبکههای اجتماعی»
کتاب «۶ ستون برای برنده شدن در شبکههای اجتماعی» 6 ستون به شما معرفی میکند که مانند یک فرمول شش مرحلهای برای موفقیت در ارائه خدمات حرفهای به مشتریان است: ستون 1: ثبات کلید حفظ و افزایش تعداد مخاطب، ثبات در تعامل با اوست. امروزه فقط 1٪ از ارائهدهندگان خدمات […]
API نیوزباکس
API یا Application Programming Interface به شما امکان میدهد دو برنامه را به هم متصل و دادهها و ویژگیهای یک برنامه را به سرویس دیگر منتقل کنید. API نیوزباکس ارائه شده است تا شما توسعهدهندگان بتوانید دادهها و ویژگیهای آن را با سرویس خود ادغام کنید. شما میتوانید API نیوزباکس […]
سوشیال سیگنال
در این مطلب به صورت خیلی ساده توضیح داده ایم که سوشال سیگنال چیست و چه فوایدی دارد.
بازاریابی دهان به دهان
در این مطلب به صورت خیلی ساده توضیح دادهایم که بازاریابی دهان به دهان چیست و چند تا از تکنیک های آن را نام بردهایم.
مدیریت شبکه های اجتماعی
مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟ به همراه معرفی سه ابزار
لید جنریشن؛ راهنمای تبدیل غریبه به مشتری
در این مقاله راجعبه این موضوع صحبت میکنیم که لیدجنریشن یا ایجاد لید (سرنخ) چیست و دارای چه مراحلی است.
تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
به بررسی و ارزیابی ساختار شبکهای از انسانها که با خطوط ارتباطی به یکدیگر متصل هستند تحلیل شبکههای اجتماعی میگویند. منظور از خطوط ارتباطی، همان روشهایی است که به وسیله آن با هم ارتباط برقرار میکنند و در اینجا صرفا بر پلتفرمها (اینستاگرام، توییتر، تلگرام و…) تمرکز داریم و راجعبه […]
کتاب ۳۵ راه سریع جذب مشتری برای استارتاپ ها
کتابی که راه های جذب مشتری را به استارتاپ ها آموزش میدهد.