9 قدم برای برگزاری رویداد آنلاین

1- شناخت مخاطب با شناخت مخاطب‌هایتان می‌توانید رویدادتان را از کانال‌های درست تبلیغ کنید و محتوای مرتبط و مناسبی ارائه بدهید. 2- دست‌وپا کردن تیم و اختصاص دادن بودجه برای پیشبرد درست کارها یک جلسه برگزار کنید و در آن، وظیفه هر فرد یا هر تیم را مشخص کنید. همچنین، […]

۴ ترفند تجزیه و تحلیل رقبا در کسب و کار

تحلیل رقبا فرایندی است که باید در آن رقبای کسب و کارتان را بشناسید و سپس درباره مواردی مانند محصولات، نحوه فروش، استراتژی‌های کسب و کار و بازاریابی آن‌ها تحقیق کنید. بنابراین تحلیل رقبا به ۲ بخش تقسیم می‌شود. مرحله اول شناخت رقبا و مرحله دوم تحلیل تک به تک […]

رصد شبکه های اجتماعی چیست و چرا مهم است؟

رصد شبکه های اجتماعی (Social Monitoring) یعنی توجه به سازمان و تمام چیزهای وابسته به آن. چیزهایی مانند نام برند، خدمات، محصولات، نام مدیران و رقبا. به طور خلاصه یعنی حواستان به محتواهایی که درباره‌ی سازمانتان منتشر می‌شود باشد. بنابراین اولین قدم در رصد شبکه های اجتماعی، این است که […]