نیوزباکس ابزار شنیدن شبکه های اجتماعی، سه ساله شد
روز جهانی پادکست
به مناسبت روز جهانی پادکست، پادکست نیوزباکس را رونمایی میکنیم
۴ بخش مهمی که در تحلیل بازار باید ارزیابی کنیم
در این مقاله قسمتهای مهمی که در تحلیل بازار باید به آن بپردازیم را مرور خواهیم کرد.
مدیریت بحران روابط عمومی
در این مقاله درباره بحران و دلایل بروز آن صحبت کردهایم و در قالب راهنمای جامع مدیریت بحران روابط عمومی اقدامات لازم را تشریح کردهایم
۴ ترفند تجزیه و تحلیل رقبا در کسب و کار
تحلیل رقبا فرایندی است که باید در آن رقبای کسب و کارتان را بشناسید و سپس درباره مواردی مانند محصولات، نحوه فروش، استراتژیهای کسب و کار و بازاریابی آنها تحقیق کنید. بنابراین تحلیل رقبا به ۲ بخش تقسیم میشود. مرحله اول شناخت رقبا و مرحله دوم تحلیل تک به تک […]
شیوه نامه رفتار کارکنان در فضای مجازی
شیوه نامه رفتار کارکنان در شبکه های اجتماعی چیست و چرا تدوین آن مهم است؟ در این مقاله بخوانید
رصد شبکه های اجتماعی چیست و چرا مهم است؟
رصد شبکه های اجتماعی (Social Monitoring) یعنی توجه به سازمان و تمام چیزهای وابسته به آن. چیزهایی مانند نام برند، خدمات، محصولات، نام مدیران و رقبا. به طور خلاصه یعنی حواستان به محتواهایی که دربارهی سازمانتان منتشر میشود باشد. بنابراین اولین قدم در رصد شبکه های اجتماعی، این است که […]
استراتژی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها
استراتژی چیست؟ چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی بنویسم؟
۷ استراتژی بازاریابی و جذب مشتری در توییتر
در این مقاله استراتژی ۷ مرحلهای بازاریابی و جذب مشتری در توییتر را برای کسب و کارها معرفی میکنیم تا بتوانند در این شبکه اجتماعی مشتری پیدا کنند و میزان فروش و سودشان را افزایش دهند.
20 درصد تخفیف ویژه روز شبکه های اجتماعی
اولین بار در سال ۲۰۱۰ شرکت Mashable روز سیام ژوئن را بهعنوان روز شبکه های اجتماعی (Social media day) معرفی کرد. هدف این شرکت، معرفی کاربرد و توجه به تاثیر این شبکهها در زندگی و روابط بین فردی بود. در تقویم ایران هم روز نهم تیرماه برابر با روز جهانی شبکه های […]