استراتژی چیست؟ چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی بنویسم؟
۷ استراتژی بازاریابی و جذب مشتری در توییتر
در این مقاله استراتژی ۷ مرحلهای بازاریابی و جذب مشتری در توییتر را برای کسب و کارها معرفی میکنیم تا بتوانند در این شبکه اجتماعی مشتری پیدا کنند و میزان فروش و سودشان را افزایش دهند.
20 درصد تخفیف ویژه روز شبکه های اجتماعی
اولین بار در سال ۲۰۱۰ شرکت Mashable روز سیام ژوئن را بهعنوان روز شبکه های اجتماعی (Social media day) معرفی کرد. هدف این شرکت، معرفی کاربرد و توجه به تاثیر این شبکهها در زندگی و روابط بین فردی بود. در تقویم ایران هم روز نهم تیرماه برابر با روز جهانی شبکه های […]
با انتخاب دستهای محتوا، گزارشها را در زمان کمتری آماده کنید
چک کردن تمام محتواهای حساب کاربری برای اختصاص احساس به آنها یا اضافه کردن آنها به پوشههای مناسب، کار زمانبری است و فرایند دریافت گزارش اینباکس را طولانی میکند. همین مسئله باعث شد تا به دنبال راهکارهایی برای کوتاه شدن این فرایند بگردیم. ویژگی انتخاب دستهای محتوا، یکی از همین […]
گزارشهای آماری را با لوگوی خودتان دریافت کنید
گزارشهای آماری نیوزباکس را با لوگوی خودتان دریافت کنید.
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به زبان ساده و مثال
مدیریت ارتباط با مشتری ترجمه کلمه انگلیسی Customer Relationship Management است که بیشتر آن را با CRM میشناسیم. این کلمه در حدود 30 سال پیش در آمریکا استفاده میشد، زمانی که شرکتی به نام Siebel Systems نرمافزاری را به کسب و کارها ارائه میکرد که با آن بتوانند ارتباط بهتری […]
رصد توییتر، نحوه اجرا و مزایای فوقالعاده پایش توییتر
تا حالا در کشور ما روال به این ترتیب بوده که شبکههای اجتماعی چند سالی محبوب مخاطبان میمانند و پس از گذشت مدتی، جایگاهشان را به رقیبانشان میدهند. فیس بوک، تلگرام، لاین و وی چت، پلتفرمهای محبوبی بودهاند که حالا کمرونقتر شدهاند. اینستاگرام هم همینطور. بحث فیلتر شدنش بارها مطرح […]
خروجی اکسل
با خروجی اکسل، آمار را به اطلاعات کاربردی تبدیل کنید یکی از مزایای نیوزباکس طبقهبندی اطلاعات و تجزیهوتحلیل آنهاست. اطلاعات وقتی اهمیت پیدا میکنند که بتوان از آن استفاده بهینه کرد. دریافت خروجی اکسل، ویژگیای است که به درخواست کاربران و برای استفاده بهینه از آمارها و اطلاعات به نیوزباکس […]
چگونه پشتیبانی مشتریان کسبوکار شما را زیرورو میکند؟
تا همین 10 – 15 سال پیش، قیمت، تاثیرگذارترین فاکتور روی تصمیم مردم برای خرید بود و پارامترهایی مثل رفتار فروشنده زیاد به چشم نمیآمد. اما امروز «تجربه مشتریان از کسبوکار»، تاثیرگذارترین عامل روی تصمیم آنهاست. منظور از تجربه مشتریان، احساسی است که نسبت به برند شما، از لحظه برخورد […]
12 سال با نیوزهاب
۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. این روز گره خورده با تولد نیوزهاب. سامانهای که آن را در سال 1388 با هدف برطرف کردن نیاز کارشناسان و مدیران روابط عمومی به آگاهی از اخبار طراحی کردیم و در اردیبهشت 1389، به عنوان اولین نرمافزار پایش و […]