بخش جست‌وجوی نیوزباکس

پیدا کردن یک محتوا از میان تعداد زیادی محتوا، کار ساده‌ای نیست و دستیابی به نتیجه دقیق در هنگام جست‌وجو، یکی از دغدغه‌های هر کاربری است. معمولا کادرهای جست‌وجو در سایت‌های مختلف، از دو بخش تشکیل می‌شود: بخش اول محل نوشتن کلمه موردنظر و بخش دوم دکمه جست‌وجو. اما در سایت‌های پرمحتوا مانند حساب کاربری نیوزباکس، این قسمت نیاز به امکانات بیشتری دارد تا بتواند کاربران را به سرعت به دقیق‌ترین نتایج برساند.

در این مطلب قسمت‌های مختلف بخش جست‌وجوی اینباکس نیوزباکس را معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید با کمک آن به سهولت به محتوای موردنظرتان دسترسی پیدا کنید.

بخش جستجوی اینباکس

بخش جست‌وجو در اینباکس

برای دستیابی به دقیق‌ترین نتایج در هنگام جست‌وجو، گزینه‌هایی به بخش جست‌وجوی اینباکس اضافه کرده‌ایم. با کمک این گزینه‌ها، می‌توانید محتوای خود را بر اساس معیارهای متفاوتی جست‌وجو کنید. معیارهایی مانند:

  1. حوزه پایش: جست‌وجو در تمام شبکه‌های اجتماعی انجام شود یا در یکی از شبکه‌های اجتماعی؟
  2. کلمات: نتایج جست‌وجو شامل چه کلماتی باشد یا شامل چه کلماتی نباشد؟
  3. گروه: جست‌وجو در کدام گروه انجام شود؟ (برای استفاده از این گزینه، باید حداقل یک گروه ساخته باشید.) راهنمای گروه‌ها
  4. منبع یا پروفایل: آیا به دنبال محتوای منبع یا پروفایل خاصی هستید؟
  5. نمره نفوذ منبع: آیا به دنبال محتوای منابع با نمره نفوذ خاص هستید؟
  6. تاریخ شروع و تاریخ پایان: آیا به دنبال محتوای منتشرشده در بازه زمانی خاص هستید؟
  7. آیا در بین محتواهای خوانده‌شده یا محتواهای خوانده‌نشده به دنبال مطلبی هستید؟
  8. نمایش محتوای تکراری: آیا می‌خواهید در نتایج جست‌وجو محتواهای تکراری نمایش داده شود؟

پس از تعیین گزینه‌های موردنظر، روی دکمه جست‌وجو کلیک کنید. اگر این جست‌وجو را قرار است در آینده تکرار کنید، پیشنهاد می‌کنیم دکمه ذخیره فیلتر، را بزنید تا دیگر لازم نباشد دوباره این همه گزینه را انتخاب کنید.


برای توضیحات بیشتر درباره‌ی کارایی بخش جست‌وجو، به لینک راهنما مراجعه کنید.