کتاب «۶ ستون برای برنده شدن در شبکههای اجتماعی» 6 ستون به شما معرفی میکند که مانند یک فرمول شش مرحلهای برای موفقیت در ارائه خدمات حرفهای به مشتریان است:
ستون 1: ثبات
کلید حفظ و افزایش تعداد مخاطب، ثبات در تعامل با اوست.
امروزه فقط 1٪ از ارائهدهندگان خدمات حرفهای، در شبکههای اجتماعی ثبات قدم دارند.
اما به طور خاص در کدام بخشها باید ثبات قدم داشته باشید؟
ستون 2: ارائه ارزش
ما هر کاری در زندگی انجام میدهیم به خاطر یک دلیل است.
در کسبوکار هم در حال فروش دانش یا محصول به افرادی هستیم که مشتاق دریافت آن هستند.
اما با این همه دانش چه کار میکنیم؟ آن را نگه میداریم یا اگر کسی بهای آن را پرداخت، حاضریم ببخشیم؟
ستون 3: ترکیب محتوا
از قدیم گفتهاند سفره رنگین اشتها را باز میکند.
تنوع محتوایی هم شبیه تنوع غذایی در سر میز صبحانه، است.
کدام ترکیب محتوایی میتواند توجه کاربران را جلب، به آنها اطلاعات بدهد و در نهایت به سمت سبد خرید هدایت کند؟
ستون 4: کارمندان
امروزه تقریبا تمام کارمندان شما در شبکههای اجتماعی صفحه دارند. این یعنی دهها یا صدها صفحه در شبکههای اجتماعی مختلف مربوط به کارمندان سازمان شماست.
چگونه از این پتانسبل برای افزایش شهرت و دسترسی بیشتر به برند استفاده کنیم؟
ستون 5: تعامل
برای برنده شدن در شبکههای اجتماعی باید اجتماعی باشید.
اگر نتوانید جمعی از افراد همفکر به دور خود جمع کنید که واقعاً به کار شما اهمیت میدهند، تعداد لایکها و فالوور چه فایدهای دارد؟ راه رسیدن به این نقطه چیست؟
ستون 6: ایجاد یک هویت انسانی
برای آنکه از «زبان روباتیک» – چیزی که مخاطب را از شما دورتر میکند – به سمت زبانی انسانی حرکت کنید، نیاز به رعایت یک سری نکات دارید.
این نکات به شما کمک میکند انسانی بنویسید.
برای دانلود رایگان کتاب الکترونیک «۶ ستون برای برنده شدن در شبکههای اجتماعی» روی دکمه زیر کلیک کنید: